关注者

2012年2月26日星期日

HAIR PRODUCT(分享):)

之前沉没一阵子没上来更新的期间 购入了些东西
怀孕前期 不懂为何 头皮和脸部就是很快出油 让我很懊恼
今天就来分享 这期间 购入的美发产品
话说刚好一天心血来潮 去了HAIR IMPRESSION洗头
自从剪了头发 我就默默偶尔去洗个头 看看谁能把我的头发吹好
于是 就选择了HAIR IMPRESSION
以前N年前洗头 通常员工会尽量减少“浪费时间”在洗头服务
不过如果你要非常享受时间洗头的话 这里非常适合你啦
因为这里洗头 我看都要画上一个小时左右吧 赶时间就不建议你来这里洗了
不然就告知为你服务的美发师你赶时间吧
说回来 这里洗头要价RM25 如果你要吹圈就是RM28
除此 进来介绍服务的你 可以选择要咖啡还是茶当你的饮料
不过我看见有个顾客喝花茶 不懂是不是做比较高档一点的服务 T_T
服务方面还不错 很巧的是 在这里遇到了很久不见的帅哥朋友 呵呵
原来他在这里当店长 想要看他庐山真面目就去那边一趟吧
老朋友重逢 当然就要来聊聊啦
(我好像要离题。。)
为我服务的美发师介绍了我洗发产品 也刚好 我的用完了
所以就在买来试试了 刚好那天也可以抽奖 我也抽到了另一组的产品

这是我现在用的BODY FULL系列 最主要是给予头发蓬度 因为人家头发扁 :(
Body Full ShampooHaircare Best Sellers Body Full Light ConditionerAward Winners

BODY FULL SHAMPOO

Gently cleanses and adds volume, movement and shine

BODY FULL LIGHT CONDITIONER

Detangles and adds weightless volume leaving hair with a full, shiny finish.

Product Benefits



>Delivers 2X more volume
>Infuses fine or flat hair with 24 hours* of high-impact volume and luscious lift
>Advanced volumizing formulas plump, strengthen and support
>Hair has lasting volume, touchable fullness and weightless shine


刚好买的时候有PROMOTION PACK 比较便宜 不过原价也不会贵到吓死人
REDKEN有很多系列 不过通常价钱也是一样的 
洗发精只要一些就会产生很多泡泡 :)


这一组则是我抽到的 也是TAYLOR SWIF代言的系列 当然我的没有这么大瓶
Refreshing Detox ShampooCooling Deep Conditioner

REFRESHING DETOX SHAMPOO

Sulfate-free, paraben-free, and silicone-free cleanser washes away daily stress by helping eliminate impurities, pollution and buildup. 

COOLING DEEP CONDITIONER

Ultra moisturizing conditioner helps rebalance hair while cooling and soothing the scalp.

这是为头发排毒的系列 
我比较喜欢这系列 洗了感觉头都轻了 而且洗的时候会感觉头皮凉凉的
润发精也好好用 头尾都软软的 :) 因为我发尾很干像干草
我只是偶尔用来为头发“排毒” 

OIL DETOX SHAMPOO
SCALP SOLUTIONS

OIL DETOX SHAMPOO

 

Dry / wet formula delivers highly absorbing micro-sponges and lip acid to absorb excess oils and purify the scalp and hair.


这个就是我用来去除头皮容易出油的 现在头发真的不容易出油了
一个星期只需要用1-2次 洗完了头皮也是轻轻的感觉 呼~:)

各位应该有听过这牌子的洗发精和润发精好像不错用吧?
据说是他们的BEST  SELLER 
销售员给了我洗发精和发膜的小样本 
Repairing Shampoo
REPAIRING SHAMPOO for dar and damage hair
A natural complex of 5 essential oils extracted from Angelica, Lavender, Geranium, Ylang-Ylang and Patchouli which work together in synergy to help repair, strengthen, regenerate and soften dry and damaged hair.  It contains Wheat Proteins which further smoothes and softens capillary fibers, giving your hair radiance and strength.


Repairing Mask
REPAIRING MASK for dry and damage hair
Particularly recommended for color and chemically-treated hair, this hair mask nourishes and deeply restores capillary fiber. Repairing, stimulating and regenerating, it protects against the damaging effects of environmental stresses. This rich and silky cream leaves your hair shiny, soft, and smooth.

试用一次的感想 洗了头真的很轻耶!
产品主打内有5种精油成分 所以味道我也是第一次闻
刚开始也是觉得怪怪的 说不上来是什么味道
不过越闻越觉得这味道很特别也还不错
不能接受的人就会很排斥 能接受的人就会很喜欢
所以味道还是很个人的

Repairing Serum
REPAIRING SERUM for dry and damage hair
This leave-on serum smoothes and nourishes hair. It repairs split ends and prevents frizz. The non-greasy formula protects against the damaging effects of environmental stresses and preserves the shine of hair and the brightness of color

我另外买了这个护发素 味道也是和洗发精一样 
店员说这个也是BEST SELLER 
很快吸收 也不会弄到满手油油 确实是有变软些
不过我发尾实在很干到不像话 需要用到4PUMP(心疼啊。。)

总结来说除了BODY FULL的那系列 
我最喜欢的是REFRESHING DETOX 和LOCCITANE系列
洗了真的很舒服 当然这两个牌子的价钱相差很多
如果不想投资太多 可以试试REDKEN的 :)




没有评论:

发表评论